surry....

Hejhej
förlåt att jag inte uppdaterade igår fast var trött -.-
Men jag skulle ladda upp bilderna när doddo sovde över det är många som frågat om den... men laddar upp nu jag lovar.
Men idag var jag i ronna nästan halva dan med doddo först gick vi runt sen till hennes mormor och sen till hanan och chami kuligt kuligt.
tog inga bilder men nästa gång så :)
Men ska fixa design imon, hur många gånger har inte jag sakt det 8-)
Men ska fixa mkt imon med bloggen så det blir nog många uppdateringar på dagen med kom ihåg att det är ett kanske för jag är bjuden på en fest imon och de....
vet inte ifall jag ska gå men tror att jag ska göra det för jag skulle ändå inte göra nåt hemma förutom att kolla på film köpa godis äta mat sova.... det är musigt menmen kanske går skriver det imon haha läser ni :P
de är bra de ;)
Alla har typ bytt design utan jag :(
nää skuja men jag sa sen längesen att jag skulle byta så tro inte att jag härmar bara för basma göre !
BAAAASMOOOOR
skuja basma ♥
ni märker säkert att jag har tråkigt för det har jag ;)
kan inte nån säga nån bra spelsida eller nån BRA blogg man kan läsa.
 
iallafall över till bilderna.


'
 Haha :P

men orkar inte mer lägger mer bilder imon det är så jobbit och min data har börjat hacka :/

men natti natti <3
ska inte sova nu men bloggar inte mer idag ;)

Kommentarer
Postat av: hanan

2010-03-06 @ 18:51:11
URL: http://chaiz.blogg.se c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0