Stockholm

Hejhej
Ida så har jag och min syrra Lole varit i Stockholm :)
Hon letade efter en skinn jacka fast den var slut och hon vart besviken synd synd :(
Men iallafall jag hittade ett par skor och FEEETTT HETA SOLGLASÖGON ! skit snygga asså !
ni ska få se dom ;)
Men vi åt på burger king mumsit.
Det var iallafall kul i sthlm ;)
Men gick typ hemifrån vid tio och kom hem kl fem typ.
Men nu ska ni få se bildena :)



                      Här är skorna, tyck till :)



             Här är dom heeeeta solglasögonen, tyck till ?


Amen de var allt aaa jag vet jag var i sthlm fast jag hitta nästan ingt :/
Men skorna är iallafall från skopunkten men tänker inte berätta var solglasögonen är ifrån för en tjej vill ha samma och de vill inte jag ;)

have a nice night :P<3


Kommentarer
Postat av: Tjenen

lindex??

2010-03-21 @ 22:37:53
Postat av: Anonym

hm

2010-03-22 @ 00:23:26
Postat av: Anonym

dom där kan man hitta vart som helst typ ..

2010-03-22 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0