skola är jobbit -.-

Hejhej
åååh jag har sån damp just nu !
vi har nån j*vla läxa i engelskan, man ska berätta om nån sport i australien.
fett jobbit.
Hittar inget i internet och inte i den j*vla boken också.....
Är någon bra på det isf hjälp !
Förra gången var det halva klassen som inte gjorde den läxan och då sköt han upp den till imon ist och det fick vi veta idag ! :(
Har sökt på google fett mkt och hittar inte ett skit !
Jag kanske inte gören :(
Vad händer vi får ju inte riktiga betyg i 7:an dom säger bara aa du får ig.
Orkar inte bry mej har gjort det bästa jag kan det får räcka :)
Jaja men nu ska jag fixa och tricksa med min blogg nu.
Så godnatt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0