Rolig dag :D

Hejhej
Idag var det en rolig dag :P
Jag var först i skolan som vanligt.
men efter skolan asså först gick jag hem fast sen så drog jag och doddo till ronna och var med Basma och Azel vi hade mycke kul ;)
Vi tog massor med bilder fast med Basmas Kamera :( så jag har inte dom men hon har lagt nåra i sin blogg hennes blogg heter www.baasmas.blogg.se kika in :)
Men sen så kom vi hem vid 18 tiden och åt och så sen så kom Doddo och Benni till mej å sen så va vi ute vid skolan och de men sen så drog vi hem till Benni och vi tog massor med bilder fast den dära dummern ville inte skicka :(
Men men det var allt för idag och plus så har ni en förklaring på varför de inte blir nåra bilder ;)

Men imon bloggar jag bättre än ida :D

pussohej lever pastej <3

Kolla vilken bra låt Doddo hittade älskar den och inte bara för att jag heter så men den e bra :)
Vad tycker ni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0