Int hemma

Hejhej people !
Jag är hemmos min mammas kompis i Ronna just nu och det är inte så kul.
Idag var jag i stan och fika och köpte lite olika tofsar hårband och så vidare asså små saker ;)
Jag har skaffat tbx smilisarna ifall ni sett den.
Isabel ska fixa en bloggdesign till mig så småningom kul kul :D
förlåt för att jag inte blogga igår men jag kom först hem ju sen så skulle vi hämta min morbror sen så kom vi hem typ vid 6 tiden asså på kvällen och orkade inte blogga då.
men isabel kom till mej igår vi tog lite bilder men ni får se lite bilder sen då :P
Vi skulle ha varit idag men är ju inte hemma :(
Men ni nu ska jag dra hem men jag bloggar ju självklart senare !

herrå så länge !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0