HEMMAA :D

Hejhej
Kom typ hem vid jag vet inte men inte så läne sen quand meme (i allafall) haha quand meme betyder i allafall och gissa på vilket språk det blir dagens första fråga :P
Anyway idag kan jag inte vara med doddo och benni för doddo är sjuk :(
Men jag ska vara med Benita i allafall :D
Mkt med skoooj :P
haha men har ej så mkt att skriva men jag hoppas på att jag kmr blogga idag :)

En bild på benni när hon gick i 4:an (a)


 KOLLA SÅ BUSIG HON ÄR. Tro mej hon äre fortfarande ;)



så det var allt & glöm inte att svara på vilket språk quand meme var ;) <3


pusshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Benita bejjb

Franska kanskee ;) <3 <3

2010-03-16 @ 17:12:13
URL: http://benitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0