Från skolan nyss -.-

Hejhej
är heeelt slut .....
Jag har skit många prov i denna veckan jag vill gå på dagis :(
Menmen idag ska jag göra lite läxor sen hämta lillasyrran ta hand om henne lite sen dra och vara med älsklingarna Benita och Jaqueline.
Vet ni jag kan skriva Jaquelines namn skiiit fint, tycker ja iallafall.
Ramona trodde inte ens att jag skrev det, skriver jag såååå fult ramona ? :(
Hihi skoja, skit ont i magen vet inte varför hoppas det blir bättre iallafall :)
Förlåt att jag inte uppdatera igår men hadee såååå himla mycket att göra.
Ni vill ej veta tro mej ni kommer inte orka läsa ;)
Jag kanske ska ta några bilder ida vi får se men isåfall från min kamera inte benitas för hon gedde mig inte bilderna förut :'(

Men jag bloggar sens ska blogga mycket idag hoppas jag :)<3

pusshejleverpastej <3

Föresten checka in bennis blogg www.BenitaY.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0