Älskar dej med hjärtat ♥

Shuuuu :)
Jag vet skulle blogga mkt idag, jag vet skulle vara med benni och doddo idag men det var ändrade planer.
Vi skulle åka till sjukhuset och hälsa på min kusins barna men det vart inte så.
Vi drog till Rinkeby ist.
Det var skit kallt ute och skit tråkigt kan jag säga ;)
Men imon så tror jag att jag ska vara med Doddo och Benni för att jag inte var med dom ida men bara om dom kan :)
Menmen.
Rubriken var till elaka Benita hon är så elak till mej :(
Men kom ihg jag älskar dej som kompis.
Jag är redan gift ♥ :P

Men jag har inte så mkt att skriva om denna dag men see yaaa later alegetors (stavning ?)


Kommentarer
Postat av: benita

gift ? :'(

2010-03-15 @ 21:39:26
URL: http://benitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0