tröött

Hejhej
är fett slut idag -.-
Jamen idag måste jag plugga för jag har nåt jävla matte prov -.-' och nästa vecka också prov asså man döööör :(
Men vad ska ni göra idag då ? själv ska först plugga en stund sen vara med Benjamin (kanske) sen så ska jag hem duscha och PLUGGA! Idag så skulle vi veta vad vi skulle få på elevnsval och vanligtvis brukar det vara rektorn som väljer bland alternativen aa i vår skola vår man välja mellan bland många alternativ högst tre. amen iallafall så valde jag nåt med hemkunskap, sysläjd och träsljöd ..... och det var några lärare som bestämmde och vet ni vad dom gedde mig!!!! DOM GEDDE MEJ MATTE .... ååååhh fick sån jävla damp!!! Och doddo fick svenska engelska lr nåt sånt skit hon valde som mej vi bara vi har inte ens valt det hära och våran lärare sa att hon inte kunde göra nåt för att niorna skulle ta det mesta för dom skulle hinna så vare typ ..... senare så gick jag och doddo till hanna och hon är jätte snäll så vi fråga henne om vi kunde vara med henne ist hon bara jag ska försöka fixa det men kom till mig i elevensval då :D asså vart skit glad vem fan vill ha matte i ELEVNSVAL !:S tro mig ingen elevsval ska vara roligt inte att man sitter framför nån jävla matte bok och räknar skit taal !!! YEEEES IST SKA SJUUUUUUUNGA ! skoja hahahahahhaah :P ha en bra dag hihihbihihi...

PUSS & KRAM /Fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0