Tjeeena ♥

Hejhej
Förlåt för dålig uppdatering igår för jag kom hem lite sent :/
Men igår var jag ju på skridskoråkning så jag kan slänga in några bilder :D det var jätte kul dära specielt hur maria ramla HAHAHA ni skulle set asså gled typ 5 meter bort hahahaha och Hanan var en fegis hon ville inte ens åka med mig :( hon var säkert rädd för mig :P Chami var jätte duktig på att åka :O men när hon åkte efter mej hon ramla hahaha sen när jag ramla hon bara rätt åt dej sen skrattar :P Doddo var också duktig haha hon såg ut som en bebis hon var så gullig :D Rachel hon åkte bra hahaha fast inte så snabbt och hon  och maria gick tidigt hem :P sen när vi skulle gå så var typ jag chami och doddo kvar på isen haha vi ville inte gå :P älskar er alla♥
Men nu kommer bilderna


                               Jag och maria :P



                               
                                              jag





                                            Rachel <3


                                  Chami <3
  


                                     Jag och chami



                                     Doddo<3

 
                            JAG MARIA OCH RACHEL :D


                                 Jag och hanan


                       Hanan <3


 

                       Chami och rachel :D



                                    TVILLINGARNA <3











in joy the pictures ♥


PUSS & KRAM //Fatima


Kommentarer
Postat av: doddo

Bilderna tagna av Doddo såklart;)<3

2010-01-23 @ 16:08:04
Postat av: Anonym

man ser typ inge på bilderna -.-'

2010-01-24 @ 12:22:05
Postat av: Anonym

ja men man ser ju inte ifall man åker :S vad tänker du med. såklart dom är tagna av doddo <3

2010-01-24 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0