Sista uppdateringen för idag :P

Shulululu
Det här blir den sista uppdateringen för ikväll. Jag chattade med Rachel nyss och hon kommer på måndag, jätte kul har saknat henne skit mycket ! Imgorn så blire Benita iallafall jag vet inte vad vi ska hitta på men hon är ju så fantasifull så hon hittar på nåt rätt snabbt faktiskt :P Ja äntligen fredag känner inte ni så :P Jag har saknat till helg jag har varit skit trött dom hära skoldagarna asså för det var säkert för att jag sov jätte sent på vinterlovet. Men jag saknade skolan ändå asså alla mina vänner och de. Men jag ska uppdatera rätt bra imorgon för att jag är med Benita hon kommer säkert säga till mig hela tiden HAHA men jag älskar henne ändå !§ Ja men nu ska jag inte skriva mer jag säger bara God natt på er sötnosar !<3

PUSS & KRAM // Fatima


Kommentarer
Postat av: Rachel

Saknade dig ocksåå gmn <3

2010-01-15 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0