piss vecka !

hejhej
VET NI VAD :O?
skoja hhahahah. a men iallafall vi ska ha so prov på onsdag sen fick jag veta idag att vi skulle ha nån j*vla matteprov också bara sådär :S sen så ska vi ha engelska läxförhör ..... vad skitit måste typ bara plugga den hära veckan ! :@ åååååh hatar det. Men idag så har jag varit ute med isabel och det vi var lite ute sen gick vi till Helen ;). Juste ni ska få veta goda nyheter det är nåt som typ alla har tjatat på mig ;) Lole har kommit ut med sin blogg och den heter www.lolealaso.blogg.se läs den om ni vill den är GANSKA bra ;) HAHAHAHAHAHA LOLE :P (det är en sak som bara lole fattar så ni behöver inte bry er om det) men kolla in bloggen hahaha.
Det här blir min sista uppdatering för i dag. Men god kväll allesammans ;)

PUSS & KRAM //Fatima 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0