:)

Hejhej
Jaa förlåt att jag typ inte blogga hade mycket att göra :P
Amen iallafall så håller jag på att plugga till imon vi har ett prov på NO -.-'
Idag så har jag varit i bibblan med skolan, man hitta typ inga bra böcker säkert 7b tog alla bra böcker innan :P
Skoja iallafalll efter bibblan så fick man gå runt i stan en liten tid och jag och doddo (jaqueline) gick runt i många affärer en av dom var stadium och jag var förälskad !♥ :O Í en tröja som var fett fin såklart vart jaqueline också förälskad i en rosa tröja hon och rosa :P Men vi tog massor av bilder :P laddar ner dom nu ;) Sen så tog jag några bilder på rachel och maria på lektionen och dom ska också upp :)♥





                           Jag och jaqueline :) Var den lila tröjan fin??



               Min förälskelse ! Var den fin ja lr nej??



                                 Visst ritar jag fint ??



                              JAG ÄR KONSNÄR!!







 
                               MARIA MIN ÄLSKLING !!♥



    
 RACHEL MIN HABIBI!!♥ hon är tönt hon gömmer sitt fina ansikte !! :(






Så det var dom bilderna pusshej leverpastej♥

PUSS & KRAM //Fatima

Kommentarer
Postat av: Rachel

''fina''

2010-01-26 @ 19:38:03
URL: http://raaachels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0