Då var man hemma nu :)

Hejhej
Kom hem nu asså typ, jag kom hem kl två men jag var tvungen att hämta deqa.
Juuuste när jag hade kommit hem så ringde Eva (min gympalärare) och hon ville prata med min mamma och jag tänkte vad har jag gjort nu då :S Sen så prata dom en tid sen så sa min mamma till mig att Eva hade sakt att jag var duktig på lektionerna ta på den ni :P men i allafall sa hon att jag skulle fortsätta så för förut typ så skötte jag inte mej alls :P Men det var det.
Idag så ska jag vara med Isabel min CM och hon ska lära mej lite om bloggen :D
Så ni kanske ser nya saker senare här på bloggen ;)



Svar på tal :

Postat av: sofia
hej om du vill att folk ska läsa din blogg måste du lagga upp fler bilder och göra långa inlägg
ha en fortsatt trevlig dag.

ÄT SKIT DU SOM SA DET ! Om du tycker så om min blogg så äre din ensak inte min och det finns folk som läser min blogg. Tycker du så.... so fine fortsätt tycka det jag vill inte bli en författare eller så... så vrf ska jag skriva mycket idiot läs inte min blogg om tycker så. Åhh herregud vad är lagga kan du inte stava om du ville skriva ladda så stavas det L-A-D-D-A do you understand ? btw.. Ha en fortsatt skit dag ;)



Det var allt haha ;)


PUSS & KRAM //Fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0