Aj ! :'(

Hejhej
Som sakt jag var med Benita idag och vi gjorde massor av saker.
Bland annat åkte vi pulka!
Det var någon kille som hade gjort en skit stor gupp.
Benita åkte på den och typ 5 ggr och tyckte att det var jätte kul. 
Sen kommer jag :( och åker som värsta galningen. sen flög jag upp i luften och vet ni sen ni vet pulkan den har någåt som tar imot ryggen men iallafall min ryggrad kom i mot den och det ni fattar säkert hur.
Sen så tappa jag andan och inte kunde andas men som tur var Benita där och drog upp mina armar men men jag börja skratta efter åt. fast sen när jag skulle böja mig gjorde det fruktansvärt oooont som i helv*t* ! ska jag säga och nu kan jag inte ens sitta bra för att det gör så jävla ooont ! Men ska visa mamma när hon kommer hem. 
Jag hoppas inte det är nåt allvarligt. Men pågrund av min rygg så orkar jag inte blogga mer idag så det blir sista inlägger men jag bloggar ju mer imon ! Hejsvejs !♥

PUSS & KRAM // Fatima♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0