kom precis typ...

Hejhej.
kom nyssn hem förlåt för att jag inte uppdatera bra igår och inte gjorde en hiss och diss lista..... Jag var tvungen att hjälpa min mamma med mååånga saker ..:P meen IDAAG ska jag blogga för det är jag skyldig er .... Ska också göra en hiss och diss lista .... jag tror jag ska fixa min blogg i helgen med en ny design och KANSKE header jag lovar inte att jag göre jag kanske backar ... nee jag skoja men seriöst det blir ett kanske för tillfället.
Ja igår gjorde jag inte så mkt hjälpte bara mamma typ. Men idag ska jag vara med jaqueline slänger in en bild på henne lite längre ner. Senare också så ska jag övertala henne att vi ska ta några bilder :) hoppas hon säger ja ...
Nu sitter jag med matteboken framför mig -.- annars brukar jag inte ta hem matte men jag tog hem matte nu pågrund av att vi jobbar med diagram och jag älskar diagram :) ni tycker säkert att jag är töntig nu -.-' MEN OCH... JAG BRYR MEJ INTE JAG FÅR TYCKA HUUUR JAG VILL :) ellerhur :) have a nice day .... för ni som inte förstår betyder det ha en bra dag ... men jag tror många vet vad det betyder haha :P






Här är min rödatulpan <3 älskar dej doddo<3

                    Jag o doddo <3
ÄKTA VÄNSKAP !♥ LÄR ER !!:)




PUUUSS & KRAM //Fatima den bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0