Hiss & diss

Hej
 Tänkte testa med hiss och diss :P jag hissa & dissar inte så mkt idag ;)



HISS:

Sommarn...

Seriöst vem längtar inte efter sommarn ? Det gör jag iallafall... Jag längtar efter värmen, sommarkläderna, bada, grilla osv.. hur mkt som helst. man kan göra mer på sommarn än på vintern ! ÅÅÅH vrf ta det så låångt tid :( JAG VILL HA SOMMARN NUUU !






DISS:

Vinter...

JAG HAR TRÖTTNAT ! asså det snöaar hela tiden när man tror att det börjar gå bort så kommer det på nyheterna att det ska komma värsta snöstromen SHIT! Det är tråkigt, kallt, mörkt och vad mer kan man säga ! SNÖN! har ni sett hur djupt som helts :O jag vill att vintern ska boort :( näär går vintern bort..... ni som gillar vintern... USCH !
Vad tycker ni om vintern ?? jag tycker inte att det är roligt !




PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0