det var ett tag sen :P

shuuuueeee :)
det var ett tag sen :P men jag gick tll bio igår med mamma,pappa och deqa jag och pappa skulle kolla på avtar
3D men den vart utsåld :( men sen så gick vi och kolla med mamma och deqa prinsessan och grodan.... den var väl okej :P hahahahahah. Nån som sett den :P
kom ut från dushen nyss. sen ser jag min lilla bebis (deqa) gråtande komma till mig.. jag fråga vad det var med henne och hon hade ont i magen hom bara kommer det bli bättre om och om igen :P jag bara aaaaaaa :P men vart lite ledsen för hennes skull nu ligger hon här bredvid mej :( Hon är jätte varm och ledsen :( vet någon några förslag mot mag värk eller vad fan det heter :P.....



Här har ni en låt som jag tycker har lyssnat för fullt på den idag :P menmen nu kommer den håll i er :P skuuuja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0